0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Vpiši iskalni niz

Preskočimo "small talk"

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

121 MARKETING d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Primer dobre prakse

Švicarsko podjetje Cemio Switzerland ponuja vrhunske farmacevtske izdelke za podporo aktivnemu življenjskemu slogu, ki so povsem naravnega izvora.

Izziv

Ustvariti in preizkusiti model prehoda iz prodaje prek posrednikov (B2B) k neposredni prodaji (B2C) do končnih kupcev.

Rezultat

Uspeli smo prevzeti vodilno mesto na trgu, s produktom pa smo ustvarili model za prenos uspešne prakse na tuje trge.

Primer dobre prakse

1

KDO in KAJ

Švicarsko podjetje Cemio Switzerland ponuja vrhunske farmacevtske izdelke za podporo aktivnemu življenjskemu slogu, ki so povsem naravnega izvora.

Podjetje izdelke že od leta 2005 izdeluje v Švici. Deluje v 5 evropskih državah.

V Slovenijo so pripeljali svoj produkt, lastno prehransko dopolnilo CEMIO GAMS. Gre za izdelek, ki podpira sklepe in edini na trgu vsebuje 2 naravna kolagena tipa I in II z vitaminom C.



2

IZZIV

Glavni izziv podjetja je bil ustvariti in preizkusiti model prehoda iz prodaje prek posrednikov k neposredni prodaji do končnih kupcev.

Zato je podjetje potrebovalo učinkovito strategijo za pridobivanje končnih kupcev, vzpostavitev lojalnostnega programa ter pozicioniranje blagovne znamke.



3

REŠITEV

Projekt smo zastavili dolgoročno in celostno, saj smo želeli Slovenijo preizkusiti kot testni trg in ustvariti učinkovit vzorčni model za prenos na tuje trge. Na ta način smo načrtovali vzpostavitev učinkovitega modela B2C prodaje, gradnjo baze zvestih kupcev in delo na prepoznavnosti blagovne znamke, pod katero bo podjetje lahko kontinuirano lansiralo še ostale produkte.



4

STRATEGIJA

Izdelali smo trženjsko strategijo z operativnim marketinškim načrtom, definirali prodajne kanale, vzpostavili spletno stran, lokalizirali embalažo in koordinirali prodajne in marketinške aktivnosti (radio, TV, direktna pošta, časopis za stranke, e-mailing, SMS, PR, ambasadorji, itn.)  

S klicnim centrom smo vzpostavili sistem za neposredno prodajo in podporo strankam. V sodelovanju z agencijo za medijski zakup in performance pa smo pripravljali tudi oglaševanje v medijih in na digitalu.


5

REZULTAT

V 5. letih je Cemio Gams postal naročnikov najbolj donosni projekt in prevzel največji tržni delež. 

Z učinkovitim pilotnim projektom podjetje danes uspešno prenaša prakso B2C prodaje tudi na druge tuje trge in širi svoj portfolio produktov.

Mnenje naročnika

Mnenje naročnika

"S Polono smo ustvarili najuspešnejši in donosen projekt posamezne blagovne znamke v zgodovini našega podjetja. Njeno sodelovanje v marketingu in prodaji je bilo neprecenljivo in samo ugibam lahko, kje bi bil ta projekt brez nje."

Hrubý Martin

Direktor razvoja, Green Swan Pharmaceuticals CR, a.s

Mnenje naročnika

Sofinanciranje spletne strani in spletne trgovine je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.