Primer dobre prakse
Švicarsko podjetje Cemio Switzerland ponuja vrhunske farmacevtske izdelke za podporo aktivnemu življenjskemu slogu, ki so povsem naravnega izvora.
Izziv
Ustvariti in preizkusiti model prehoda iz prodaje prek posrednikov (B2B) k neposredni prodaji (B2C) do končnih kupcev.
Rezultat
Uspeli smo prevzeti vodilno mesto na trgu, s produktom pa smo ustvarili model za prenos uspešne prakse na tuje trge.

1
KDO in KAJ
Švicarsko podjetje Cemio Switzerland ponuja vrhunske farmacevtske izdelke za podporo aktivnemu življenjskemu slogu, ki so povsem naravnega izvora.
Podjetje izdelke že od leta 2005 izdeluje v Švici. Deluje v 5 evropskih državah.
V Slovenijo so pripeljali svoj produkt, lastno prehransko dopolnilo CEMIO GAMS. Gre za izdelek, ki podpira sklepe in edini na trgu vsebuje 2 naravna kolagena tipa I in II z vitaminom C.
2
IZZIV
Glavni izziv podjetja je bil ustvariti in preizkusiti model prehoda iz prodaje prek posrednikov k neposredni prodaji do končnih kupcev.
Zato je podjetje potrebovalo učinkovito strategijo za pridobivanje končnih kupcev, vzpostavitev lojalnostnega programa ter pozicioniranje blagovne znamke.
3
REŠITEV
Projekt smo zastavili dolgoročno in celostno, saj smo želeli Slovenijo preizkusiti kot testni trg in ustvariti učinkovit vzorčni model za prenos na tuje trge. Na ta način smo načrtovali vzpostavitev učinkovitega modela B2C prodaje, gradnjo baze zvestih kupcev in delo na prepoznavnosti blagovne znamke, pod katero bo podjetje lahko kontinuirano lansiralo še ostale produkte.
4
STRATEGIJA
Izdelali smo trženjsko strategijo z operativnim marketinškim načrtom, definirali prodajne kanale, vzpostavili spletno stran, lokalizirali embalažo in koordinirali prodajne in marketinške aktivnosti (radio, TV, direktna pošta, časopis za stranke, e-mailing, SMS, PR, ambasadorji, itn.)
S klicnim centrom smo vzpostavili sistem za neposredno prodajo in podporo strankam. V sodelovanju z agencijo za medijski zakup in performance pa smo pripravljali tudi oglaševanje v medijih in na digitalu.
5
REZULTAT
V 5. letih je Cemio Gams postal naročnikov najbolj donosni projekt in prevzel največji tržni delež.
Z učinkovitim pilotnim projektom podjetje danes uspešno prenaša prakso B2C prodaje tudi na druge tuje trge in širi svoj portfolio produktov.
Mnenje naročnika
Mnenje naročnika
"S Polono smo ustvarili najuspešnejši in donosen projekt posamezne blagovne znamke v zgodovini našega podjetja. Njeno sodelovanje v marketingu in prodaji je bilo neprecenljivo in samo ugibam lahko, kje bi bil ta projekt brez nje."
Hrubý Martin
Direktor razvoja, Green Swan Pharmaceuticals CR, a.s
