0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Vpiši iskalni niz

Preskočimo "small talk"

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

121 MARKETING d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Delavnice: Želim znanje

Kako usposobiti vaše sodelavce, da prodajo več?

Kakšna mora biti zgodba, da prepriča kupca? Kakšen je novodoben kupec in kako v poplavi prodajnih kanalov najti pravo pot do njega? Kako prodajati prek telefona in kako navdušiti kupce pri ena na ena prodaji v živo?

Z delavnicami Želim znanje lahko organizacije in timi v podjetjih pridobite veščine ali nadgradite znanje s področja prodaje in marketinga na hiter in cenovno dostopen način.

Pridobite znanje iz prakse z delavnicami

Najhitreje do uporabnega znanja s področja prodaje in učinkovite komunikacije s kupci, priprave prodajnih sporočil, storytellinga, digitalnega marketinga in stroškovno učinkovitega trženja.

Storytelling

Storytelling: 7 ključnih pravil pri kreiranju zgodbe. / Izbira arhetipa blagovne znamke kot osnova za kreiranje zgodb.

Učinkovito pisanje za splet

Postani mojster pisanja učinkovitih marketinških besedil. Poglej, kako si lahko pomagaš z umetno inteligenco, a pri tem ohraniš unikatnost.

Direktna pošta

Kako uporabiti direktno pošto kot uspešen prodajni kanal v online času? Recept zmagovalne direktne pošte ali prodajnega pisma.

Neposredna prodaja kupcem

Razumevanje nakupnega procesa z vidika kupca po 3-stopenjskem modelu sprejemanja nakupne odločitve. Tehnike zaključevanja prodaje in premagovanja ugovorov.

360 skrb za kupca

Vzpostavitev 360-stopinj customer service pristopa do novodobnega kupca za najboljšo uporabniško izkušnjo.

Delavnica se lahko izvaja v živo ali online in je namenjena skupini do 12 oseb. Za vas lahko izvedem tudi predavanje/izobraževanje za večjo skupino ljudi.

Sofinanciranje spletne strani in spletne trgovine je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.