0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Vpiši iskalni niz

Preskočimo "small talk"

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

121 MARKETING d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Preskočimo “small talk”

Če vas zanima rešitev vašega marketinškega izziva, izpolnite spodnji kratek vprašalnik in v najkrajšem možnem času vam bom odgovorila.

Polja označena z *(zvezdico) so obvezna!

Kako lahko pomagam

Sem vaša desna roka za marketing in prodajo

Podaljšek vaše ekipe. Polprevodnik med vašim podjetjem in kupci. Prinašam vam znanje s področja prodaje in marketinga z izkušnjami iz prakse. 

1 

Marketinški nasvet

Iščete drugo mnenje ali hiter strokoven nasvet:

  • pregled vaših prodajnih besedil in marketinških sporočil,
  • analiza direktne pošte, kataloga, letaka, e-mail sporočila, … 
  • predlogi izboljšav, 
  • nasvet za marketinške aktivnosti. 

2 

Optimizacija prodaje

Si želite izboljšati prodajo in delo prodajnih ekip:

  • analiza vaših prodajnih procesov, 
  • delo s prodajno ekipo,
  • priporočila za uporabo orodij in spremljanje KPI-jev, 
  • priprava skript prodajnih dialogov,
  • priprava prodajnih sporočil in follow-up sporočil,
  • motivacija in tehnike dodatne prodaje in zaključevanja prodaje,
  • skrb za kupca.

3

Prepričljiva besedila

Potrebujete prepričljiva besedila: 

  • pisanje besedil za splet,
  • marketinška besedila,
  • prodajna besedila,
  • blog besedila,
  • besedila za mobilne aplikacije.

4

Nov izdelek

Lansirate nov izdelek ali blagovno znamko:

  • analiza ciljne persone, 
  • zgodba izdelka, 
  • določitev USP-jev in ESP-jev,
  • marketing mix strategija, 
  • vsebinska priprava marketinških sporočil,
  • operativni marketinški načrt in časovnica.

5 

Vstop na tuje trge

Se širite na druge trge: 

  • analiza trga in dobavne poti, 
  • določitev prodajnih kanalov, 
  • marketinška strategija vstopa na trg,
  • lokalizacija marketinških sporočil.

6

Boljša podoba na spletu

Želite izboljšati svojo podobo na spletu:

  • upravljanje negativnih komentarjev na spletu in družbenih omrežjih,
  • pozitivni PR na spletu,
  • SEO besedila,
  • operativni marketinški načrt in časovnica.

7

Hitra sprememba

Se soočate z nenadno spremembo trga in se morate hitro prilagoditi: 

  • izzivanje predpostavk,
  • prilagajanje prodajnega modela, 
  • iskanje novih poti do kupca.

8

Digitalna strategija

Imate omejena sredstva in rabite stroškovno učinkovito digitalno strategijo

  • definiranje ciljnih person,
  • ključna sporočila in definiranje ponudbe, 
  • definiranje digitalnih poti do kupca, 
  • postavljanje ciljev in KPI-jev za merjenje uspeha in ROI,
  • operativni marketinški načrt s časovnico.

9 

Okrepitev marketinga

Potrebujete začasnega marketinškega strokovnjaka:

  • tesno sodelovanje z vašo marketinško ekipo in/ali agencijo,
  • proaktivno delo z mislijo na vaše cilje,
  • priporočila za najboljše spletne razvijalce, UX strokovnjake, influencer marketing agencije, digitalne agencije in strokovnjake za PPC. 

10

Deljenje znanja

Potrebujete usposabljanje za vas ali vaše ekipe:

  • praktično znanje iz različnih panog,
  • zakonitosti ključnih področij prodaje in marketinga,
  • konkretne veščine, ki jih potrebuje za delo spletni urednik, “copywriter” (tekstopisec), vodja marketinga, tržnik, prodajalec, … 

Sofinanciranje spletne strani in spletne trgovine je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.